8 mei 2017

Online video-trainingen bij aanschaf boek

.
Natuurlijk weet je dat ik boeken schrijf over InDesign (toch?) ;-)
Na de laatste update van mijn boek naar InDesign CC 2017.1 is het aantal online video-trainingen waartoe je als koper van mijn boek met een speciale code toegang tot krijgt weer gegroeid.
Koop je mijn boek dan vind je daarin de links en wachtwoorden voor de volgende complete video-trainingen:


  • FXL (Vaste Layout) ePUbs maken
  • Herschikbare (reflowable) ePubs maken
  • Kleurbeheer in de praktijk
  • Formulieren maken met InDesign
  • Werken met rasters
  • Werken met tabellen
  • HTML5 exporteren vanuit InDesign
  • InCopy workflow


Wil je alleen toegang tot de video-trainingen en meer dan de bovengenoemde trainingen? Word dan lid van de Minutenacademie!

www.minutenacademie.nl



Ik ben daar met deze trainingen te vinden maar ook veel en veel meer is er op de Minutenacademie te zien: Photoshop, InDesign, Illustrator, Office, Premiere Pro, After Effects en ga zo maar door! Ja zelfs een basiscursus QuarkXPress 2016 vind je hier!
Je vindt er ook complete online-trainingen maar ook veel korte handige workshops, tips enzovoort!





Geen opmerkingen: